Videoer fra medlemshaver

Videoer taget i medlemshaver

Om videoer

Foreningens foto- og videoteam og medlemmerne selv, tager løbende videoer af de mange forskellige medlemshaver.

Fotos og videos
En have skal ses / opleves og et billede siger mere end….
Så for at komme igang og vise / inspirere til, hvorledes man kan / skal fotograferer, er der allerede tages professionelle billeder fra nogle af foreningens medlemmers haver og af disse skaber vi nogle videoer.

Medlemmer skal selv kunne
Efterfølgende vil der komme fotokurser til medlemmerne. Om det er mobiler, pads eller kameraer man tager billeder med, så er der nogle principper og regler (som med japanske haver) der bare gør ens billeder meget bedre.

Og der er jo ikke kun billeder af ens have der bliver bedre, også børn, børnebørn, kæledyr, ferieoplevelser mf. så det er en win win.

Videoer fra billeder
Men vi kan også skabe videoer, hvor vi benytter billeder. Se eksempel på dette herunder.

Videoer fra medlemshaver

Eksempel på et video miks fra flere medlemshaver, skabt med billeder.

Views: 35