Foreningen

Foreningsrelateret information

Om vores forening

Foreningen Japanske Haver er en almennyttig forening. Det vil sige at alle er velkommende, også selv om man ikke har en have. En altan eller et hjørne i stuen, kan også godt blive til et fint og spændende stykke japansk inspireret kultur / ‘have’.

Om vores mission og mål
Vores formålsparagraf 2 siger det hele – Det er foreningens formål at inspirere til anlæg, videreudvikling og pasning af japanske og japansk inspirerede haver.

Lige børn …….
Som en del af fællesskabet, møder vi mennesker med samme interesser og ideer som os.

Rød tekst er åben for Gæster, de Grå er kun for medlemmer, da der indgår navne og adresser mm. der ikke må være offentlige iflg. GDPR reglerne.

Om denne hjemmeside

Informationer og statistik om hjemmesiden.
Kun for medlemmer

Aktivitetsgrupper

Vi har 2 grupper Øst og Vest, der hjælper med havebesøg og andre aktiviteter.
Kun for medlemmer

Redaktionsgruppen

Vedligeholder hjemmesiden, Skaber nye artikler og hjælper med kommunikation generelt. Kun for medlemmer