Etablering

Etablering af japansk have

Søg viden

Brug foreningens mange informationer og tal med andre medlemmer.

havetyper
Vælg den havetype, som bedst opfylder dine ønsker. Udvælg det sted i haven, der egner sig bedst. Start evt. i et hjørne af haven, derved har man allerede skabt en baggrund.

Bliv inspireret
Det er utroligt vigtigt at læse om emnet, og gerne i flere forskellige bøger. eller på nettet.  Man kan også hente megen inspiration via billeder og videoer.
Det kan være en fordel at anskaffe sig sine egne bøger, da bøgerne med tiden bliver som en slags “bibel”.

Åbne haver
Gennem de åbne have-arrangementer, hvor medlemmerne viser deres haver frem, er der megen inspiration at hente. Inspiration fra andre haver er utrolig givtig.

Medlemshaver
Foreningen har mange medlemmer, hvor de fleste er villige til at fremvise deres haver og øse ud af deres visdom. Mange har allerede betalt dyre lærepenge.

Billeder