Aktiviteter og informationer

Nyhedsmail

De nyhedsmails der allerede er blevet udsendt, vises her i listeform og inddelt i årstal, startende fra Juli 2024.

Aktivitetskalenderen
Kalenderen bliver løbende opdateret med de arrangementer og events som foreningen selv står for eller deltager i. Der kan også blive vist arrangementer. som foreningen ikke selv er en del af, men som kunne være til interesse for vores medlemmer.

Arrangementer med foreningsdeltagelse
Foreningen står selv for, eller deltager i en række arrangementer primært i Danmark. Vi har b.la. deltaget på Sakura festivallen i mange år.

Andre events
Hvor foreningen ikke deltager i selve eventet, men blot er besøgende. Herunder kortere og længere ture i Danmark og udlandet, herunder ture til besøgshaver i Europa.

Oversigt aktiviteter og informationer

Rød tekst er åben for Gæster, de Grå er kun for medlemmer, da der indgår navne og adresser mm. der ikke må være offentlige iflg. GDPR reglerne.

Arrangementer afholdt af foreningen eller hvor vi deltager.

Nyheder til medlemmerne

Aktivitetskalender

Kommende arrangementer og events.

Billeder