Fordele ved medlemsskab:

Som medlem bliver du en del af foreningens mange aktiviteter. Du vælger selv de arrangementer, som du vil deltage i gennem året, og alle arrangementer såsom havebesøg er gratis. Derudover får du vores flotte blad NIWA, der med 48 sider fire gange om året har et væld af artikler med inspiration til japanske haver.

Det er en fantastisk mulighed for at blive en del af et landsdækkende netværk af personer, der er elsker Japanske haver, og som gerne lærer fra sig og naturligvis med mulighed for at få nye bekendskaber og venner med fælles interesse.

Priser for medlemsskab

Kontingent gælder for en husstand.
Kontingent 2023:
Kr. 375,00.

Beløbet kan indbetales til
Foreningen Japanske Haver på bankkonto:
Reg. nr. 0756
Konto 3226684394

Betalingsservice
Tilmeld dig / jer til Betalingsservice, det gør det nemmere for både dig og foreningen. Link til Betalingsservice formular

Velkomstpakke
Når betaling er modtaget, vil du/I i løbet af få dage tilsendt en kuvert indeholdende:

• Velkomstbrev
  • Navneskilt(e)
  • Tidligere numre af bladet NIWA
  • Et grundlæggende introduktionshæfte

tilmeldingsformular

Du bedes udfylde alle nedenstående felter, på nær “Besked”, som eventuelt kan udfyldes. Tryk “Send” og din tilmelding bliver sendt til foreningen. Tilmelding er bindende.

Du får herefter en bekræftelse på at vi har modtaget din tilmelding.