Den 29. september 2017 kan du møde Steve Bloom, der siden 2005 har været direktør for en af de mest anerkendte japanske haver uden for Japan. Portland Japanese Garden har været igennem en 10-års udviklingsplan, der blandt andet har omfattet udvidelser for omkring 175 mio. kr.! Haven, der har fået en række priser, er desuden blevet suppleret med et internationalt uddannelsescenter for japanske haver.

Vi er glade for at kunne byde Steve Bloom velkommen til Danmark og holder en foredragsaften med ham den 29. september kl. 19.00 til 21.30.

Denne aften vil Steve Bloom blandt andet fortælle om:

• sine ideer til udvikling af japanske haver og de mange erfaringer hermed
  • fortællingen om Portland Japanese Garden og de store projekter med haven
  • det internationale uddannelsescenter for japanske haver

Der vil være gode muligheder for at stille spørgsmål. Foredraget foregår på engelsk.

Sted: Kulturstationen Vanløse, Jernbane Allé 38, 2720 Vanløse, Lokale Kultursalen.
Kulturstationen ligger lige ved Vanløse S-station og Metro. Der er gode parkeringsmuligheder.

Tidspunkt: 29. september kl. 19.00.

Tilmelding er nødvendig, da der er et begrænset antal pladser: Med email til per@andersen1.dk. Du modtager bekræftelse.

Hvem kan deltage: Hvis du ikke er medlem af Foreningen Japanske Haver, tilbyder vi en særlig pakke til dig. Medlemskab resten af året, det kommende nummer af foreningens blad NIWA samt adgang til aftenen med Steve Bloom for kr. 60. Tilmelding og køb af denne pakke med email til per@andersen1.dk.